Szívem ura Örökké való, Hozzád imádkozom!

Hozzád imádkozom, hogy Isteni fényed töltse be szívemet,

Sugárzásod irányítsa utamat, és isteni kegyelmed vezessen engem

A hit és a tiszta tudat a cselekvés és szeretet hozzád vezető útján

Kérlek, add meg nekem az erőt, szent fényességed, sugárzásod erejét,

Hogy legyőzhessem az élet nehézségeit és a hozzád vezető utat, járhassam.

Testem, lelkem, tudatom felajánlom Neked Uram,

Hogy szeretetednek és fényednek eszköze lehessek és fejlődhessek.

Oldozz fel tudatlanságom, szenvedésem és félelmeim bilincséit,

Szabadíts meg a haragtól és gyűlölettől és mohóságtól, kapzsiságtól

Szenvedélytől és az egoizmustól.

Óh Uram, töltsd meg szívem szelídséggel, szeretettel, megbocsátással,

Harmóniával, derűvel és örömmel.

Kérlek, távolíts el minden akadályt a hozzád vezető útról.

Add, hogy minden tettem hozzád vezessen és, hogy végül egész lényem

Feloldódhasson a  Te kegyelmedben és szeretetedben.

Engedd, hogy szolgáljalak és imádkozhassam a harmóniáért,
a kölcsönös megértésért, békéért, szeretetért, a megelégedettségért és felszabadulásért.
Mestereim tanítását követem!

Hozzád imádkozom mindenható, mindent átható!

Vezess engem Isteni utadon!

„Ohm” béke, béke minden lénynek!